Najczęstsze usterki w iPhone

  • 13.10.2020, 12:00
  • Grupa Tipmedia
Najczęstsze usterki w iPhone
Nie ma wątpliwości, że smartfony marki Apple cechują się najbardziej zaawansowanymi rozwiązaniami na rynku. Niestety pomimo wprowadzenia innowacyjnych funkcji, nie pozostają one bez wad. I choć wiele z nich powstaje z winy użytkowników, to są również takie, na które użytkownik nie ma wpływ. Oto najczęstsze usterki w iPhone w modelach 5s, SE oraz 6s.

iPhone 5s

Smartfony z logo nadgryzionego jabłuszka to innowacyjny sprzęt o wyjątkowym designie. Jednak nie jest niezniszczalny ani wolny od wad. W każdym modelu mogą pojawić się usterki. iPhone 5s to jeden z najpopularniejszych modeli. I choć minęło sporo czasu od jego premiery, nadal ma wielu zwolenników. Podobnie jak w innych telefonach, i w tym modelu użytkownicy napotkali problemy. iPhone5s to model, który znany jest z tego, że ma małą pojemną baterię. Jednak to nie jedyna wada.

 

Smartfon wyłączał się zimą, kiedy na dworze panowały ujemne temperatury. Nie dość, że problemem było zimno, to do tego bateria szybko się nagrzewała. Natomiast w 2013 zrobiło się dość głośno o problemie z szybkim rozładowaniem baterii. Apple stwierdziło, że to wada fabryczna, która nie dotknęła wszystkich telefonów, a tylko część. Użytkownicy, którzy znaleźli się w posiadaniu tych nieszczęsnych, wadliwym smartfonów, mogli wymienić go na nowy model. Do usterek zaliczyć można również rozkalibrowane czujniki kompasu, żyroskopu oraz akcelerometru, które pokazywały błędne odczyty. Problem rozwiązano wraz z aktualizacją oprogramowania

 

iPhone SE

Nie bez wad pozostaje również znany wszystkim iPhone SE, który do dziś również jest chętnie wybieranym smartfonem od giganta z Cupertino. Chociaż trzeba przyznać, że w porównaniu do innych modeli 5s czy 6s, nie można na niego narzekać. Usterki pojawiały się o wiele rzadziej. Najczęściej problem dotyczył niesprawnych akumulatorów. Choć trzeba tu od razu dodać, że bateria w tym modelu jest naprawdę wytrzymała.

 

Niektórzy użytkownicy skarżyli się także na żółty odcień ekranu. Na całe szczęście to usterka, która występuje naprawdę nieczęsto. W porównaniu do 5s czy 6s jest modelem rzadko serwisowanym. To tylko świadczy o tym, że można zadbać o szczegóły i detale, aby stworzyć funkcjonalny i jak najmniej wadliwy model smartfona.

 

iPhone 6s

Kolejnym smartfonem, w którym również można zauważyć niedociągnięcia, jest iPhone 6s. Choć jego premiera odbyła się już jakiś czas temu, to podobnie jak 5s czy SE, wciąż wiele osób go kupuje. W iPhone 6s użytkownicy spotkali się z wieloma błędami oprogramowania.

 

Dużą usterką okazał się zniekształcony dźwięk w głośniku, który bardzo przeszkadzał podczas codziennego użytkowania telefonu. Błędnie działał również 3D Touch. Inny problem dotyczył złącza słuchawkowego Jack, a także kamer. Problem pojawił się również z przyciskiem home.

 

Użytkownicy zauważyli także wyłączanie się telefonu nawet wtedy, gdy bateria była pełna. Niestety 6s to flagowiec, który posiadał bardzo wadliwą baterię i z tego powodu był często serwisowany. Usterki zniknęły dopiero po aktualizacji oprogramowania.

 

W razie usterek odwiedź autoryzowany serwis Apple na https://idream.pl/serwis/

Grupa Tipmedia
Materiał Partnera
Podziel się: