Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 1 lipca 2025 06:15
Reklama

Gadu-Gadu zmienia się i wraca. Chce dotrzeć do młodych

Polski komunikator Gadu-Gadu ma już za sobą 25 lat. Jego właściciel planuje rozwój i zapowiada powrót na rynek. Zmiana wizerunku potrwa kilka lat.
Podziel się
Oceń

Komunikator internetowy Gadu-Gadu pojawił się na rynku w 2000 roku. Inicjatorem pierwotnej wersji – jak przypomniało Rado Zet – był Łukasz Foltyn, a opracowała go firma GG Network

W 2011 roku polski komunikator miał 7 mln unikatowych użytkowników, którzy – jak podaje Wikipedia – wysyłali do 300 milionów wiadomości dziennie. I do dziś budzi sentyment. 

W 2025 r. GG przekształcił się w serwis społecznościowy GGap. Jego właścicielem jest obecnie firma Findecom. 

Logo ze słoneczkiem zostaje

W sierpniu tego roku polski komunikator skończy 25 lat. Mimo olbrzymiej konkurencji na tym rynku jego właściciel – jak podaje serwis – planuje rozwój nowej wersji GGapp. Chce dodać do aplikacji funkcje rozmów głosowych, połączeń wideo i płatności. Żeby konkurować z Messengerem czy WhatsApp’em.

Obecnie z aplikacji korzysta około 400 tys. użytkowników

Właściciel komunikatora planuje zmianę jego wizerunku. Zachowa jednak charakterystyczne logo ze słoneczkiem – symbol Gadu-Gadu. W planach jest też ekspansja na rynki UE. Chce w ten sposób dotrzeć do młodych użytkowników, którzy nie pamiętają już początków GG.

Realizacja tych zamierzeń potrwa 2-3 lata

 

 

 


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama