Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 2 maja 2025 07:04
Reklama Advertisement

Manekiny sklepowe przyciągną uwagę przechodniów

Manekiny to nieodłączny element wystroju sklepu. Dlatego aranżując wnętrze nie zapomnijmy uwzględnić tego istotnego elementu.
  • 10.09.2018 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Manekiny sklepowe przyciągną uwagę przechodniów

Ład i porządek

W sklepie wszystko musi być na swoim miejscu. Dlatego jego wnętrze musimy zaaranżować z głową i według ustalonego schematu. Pamiętajmy o tym, że klient musi w sklepie znaleźć bez problemu to, czego szuka. W innym razie nasze przedsięwzięcie okaże się fiaskiem. Dlatego zadbajmy o odpowiednie rozmieszczenie regałów. Towar na półkach powinien być ułożony według kategorii. W jednej części sklepu powinny znajdować się koszule, w innej swetry, a jeszcze gdzie indziej spodnie i sukienki. Ważne jest, by towar był poukładany według ceny. Warto też posegregować go według marek. Takie zabiegi ułatwią poszukiwania określonych towarów. Dzięki temu klienci szybko rozeznają się w układzie twojego sklepu. Jeśli chodzi o półki możemy wybierać między drewnianymi a tymi z płyty wiórowej. Pierwsze są oczywiście droższe, ale zdecydowanie trwalsze. W dodatku wytrzymają większe obciążenie. Półki z płyty wiórowej są opcją najtańszą, więc chętnie skorzystają z niej osoby otwierające biznes. Jednak już po roku będziemy mogli zauważyć różnego rodzaju pękniecie, odpryski, czy inne uszkodzenia.

Manekiny sklepowe – klucz do skutecznej promocji

Gdy już zapanujemy nad układem sali sklepowej, czas pomyśleć o odpowiedniej ekspozycji zarówno wewnątrz butiku, jak i na witrynie. Idealnym narzędziem do tej formy promocji będą manekiny sklepowe. Obecnie są one dostępne w wielu wariantach. Możemy wybierać pomiędzy manekinami klasycznymi a abstrakcyjnymi, które pozbawione są rysów twarzy. Ich nowoczesny design sprawia, że towar eksponowany na nich skutecznie przyciąga uwagę klientów. Mamy także możliwość zakupu manekinów dynamicznych, których postawy świetnie odzwierciedlają różne rodzaje aktywności fizycznej. Te sprawdzą się więc do promocji odzieży sportowej czy młodzieżowej. Warto też dodać, że obecnie manekin nie musi być w kolorze cielistym. Modele abstrakcyjne występują w wielu błyszczących kolorach – od czarnego przez białe, żółte, czy niebieskie. Jeśli chcemy, możemy także dopasować manekiny sklepowe do sprzedawanych przez nas produktów. Oprócz wspomnianych już wersji dynamicznych, producenci przygotowali także modele dedykowane pod określone kategorie towarów. I tak znajdziemy manekiny dziecięce, ciążowe, czy plus size. Na tej stronie sprawdzisz ofertę jednego z producentów. Szeroka gama produktów sprawia, że żadna gałąź przemysłu odzieżowego nie może czuć się pominięta. Właściciele sklepów zaś mogą swobodnie decydować, na promocji jakich towarów zależy im najbardziej.

--- Artykuł sponsorowany ---


Reklama
Reklama