Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 czerwca 2025 11:36
Reklama

Jak zwiększyć wydajność w telemarketingu? Kupuj profesjonalne słuchawki do call center!

Praca w firmie zajmującej się call center jest bardzo trudna. Jeszcze trudniejsze jest jednak jej prowadzenie. Należy wciąż dbać o to, aby wszystkie działania prowadzone były na jak najwyższym poziomie. Jednak, oprócz czynnika ludzkiego należy pamiętać o tym, że liczy się również sprzęt – a ten powinien być jak najwyższej jakości. Dobre słuchawki do call center są bardzo ważne!
  • 29.03.2019 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Jak zwiększyć wydajność w telemarketingu? Kupuj profesjonalne słuchawki do call center!

Słuchawki do call center – wspomagają wydajną pracę

W firmach typu call center muszą pracować osoby, które po pierwsze lubią kontakt z ludźmi, a po drugie, są dobrze przygotowane do rozmów telefonicznych z klientami. Muszą mieć opanowane techniki i odpowiedzi na pytania klientów. Musza być także cierpliwi, zawsze mili, nawet wtedy, gdy klient nie prezentuje przyjaznej podstawy. Jednak, nawet jeżeli konsultant ma to wszystko, nigdy nie będzie miał wyników na najwyższym poziomie, jeśli nie zostanie mu przydzielony sprzęt wysokiej jakości. Słuchawki do call center Axtel to podstawa sprzętowa w tej pracy. Powinny być bardzo funkcjonalne, niezawodne i wydajne. Powinny charakteryzować się jakością dźwięku, wbudowanymi funkcjami redukującymi szumy, tak, aby podczas rozmowy nie denerwowały rozmówców żadne zakłócenia. Wysokiej jakości słuchawki, powinny być wyposażone również w wysokiej jakości wbudowany mikrofon.

Jak wybrać najlepsze słuchawki do call center?

Aby wybrać naprawdę dobre słuchawki dla swojego biznesu, które będą dla pracowników realną pomocą, a nie dodatkowym problemem, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych rzeczy.

Po pierwsze konstrukcja słuchawek do call center – trzeba sprawdzić, czy słuchawki zostały wykonane starannie. Powinny być wykonane z mocnych tworzyw. Słuchawki powinny być tez wygodne. Muszą tworzyć szczelną barierę od świata zewnętrznego, nie mogą jednak zbyt mocno uciskać uszu. Pamiętajmy cały czas o tym, że pracownik call center posługuje się słuchawkami przez całe 8 godzin swojej pracy!

Po drugie, mikrofon. Mikrofon powinien być wyposażony w redukcje szumów z otoczenia. Mikrofon powinien być też regulowany, tak, aby korzystający mógł dopasować jego wysokość do swoich ust.

Po trzecie, najdogodniejsza technologia. Obecnie do wyboru jest wiele słuchawek działających w różnych technologiach, np. GSM czy technologii VoIP, a więc telefonii internetowej.

Po czwarte, dodatki. Niektórzy producenci oferują dodatki do słuchawek, np. szybkozłączkę.

Słuchawki do call center – wybór jest naprawdę ogromny!

Wybór, który jest obecnie na rynku, potrawy przyprawić kupującego o zawrót głowy. Wiele bardzo dobrych firm oferuje swoje produkty. Jest wiele parametrów, na jakie trzeba zwrócić uwagę. Należy również zdecydować się na to, czy słuchawki mają być do telefonu stacjonarnego, do smartfona, czy może do komputera? W każdej z tych grup znajduje się cała masa różnorodnych modeli. Warto znaleźć zatem jednego dostawcę – zaufanego producenta, i zawsze zaopatrywać się w sprzęt właśnie u niego, pod warunkiem, że jego produkty są naprawdę dobrej jakości.

Kupując słuchawki do telefonu stacjonarnego, należy zwrócić uwagę na: podłączenie w gniazdo słuchawki tradycyjnej, dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy, rejestrację zestawu do  bazy telefonów oraz łączność z Bluetooth. Jeżeli słuchawki mają  być przeznaczone do laptopa lub tabletu, należy sprawdzić gniazdo katy dźwiękowej, podłączenie przez USB, a także łączność z Bluetooth. Przy słuchawkach do telefonu kosmówkowego lub smarfona, również należy sprawdzić łączność z Bluetooth oraz podłączenie w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy.

Wybierając słuchawki do call center należy wziąć pod uwagę preferencje pracowników. Być może warto przeprowadzić wśród nich ankietę, aby dowiedzieć się, które słuchawki i dlaczego sprawdzają się w tej pracy najlepiej? Właściciel firmy często sugeruje się tym, co mówią sprzedawcy, a często ani on, ani sprzedawcy sprzętu, nie mieli takich słuchawek na uszach przez cały dzień. Dlatego informacji najlepiej szukać wśród pracowników.

--- Artykuł sponsorowany ---


Reklama
Reklama