Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 15 maja 2025 03:56
Reklama

Tutaj dowiesz się, czym dokładnie są opinie Google i dlaczego są one ważne dla Twojego biznesu. Odkryj, jak korzystać z opinii, aby zbudować pozytywny wizerunek i przyciągnąć klientów.

Opinie Google widzisz za każdym razem, gdy szukasz czegoś na Google Maps, a często pojawiają się także w wyszukiwarce. Choć każdy może napisać swój komentarz, to okazuje się, że nie wszystkie opinie zostaną opublikowane. Dlaczego?
  • 05.12.2023 10:49
Tutaj dowiesz się, czym dokładnie są opinie Google i dlaczego są one ważne dla Twojego biznesu. Odkryj, jak korzystać z opinii, aby zbudować pozytywny wizerunek i przyciągnąć klientów.

Jak napisać opinię na Google, która przyciąga uwagę czytających?

Jeśli chcesz, aby napisane opinie Google zostały opublikowane, to muszą one być zgodne z zasadami Google. Oznacza to, że powinny być autentyczne, istotne i przydatne. Dokładnie te same czynniki wpływają na to, czy napisana opinia przyciągnie uwagę czytających. Dlatego jeśli chcesz, aby Twój komentarz stał się popularny, to musisz rzetelnie opisać co widziałeś i czego doświadczyłeś. Twoja opinia zyska na znaczeniu, jeśli to co piszesz, będziesz mógł udokumentować fotografiami. Społeczność, która podziela Twoje odczucia z chęcią kliknie łapkę w górę. Pamiętaj, że najmniej popularne opinie to te, które nie zawierają żadnych istotnych informacji albo zawierają hejt w czystej postaci.

Jak zarządzać opiniami w Google?

A jak wygląda zarządzanie opiniami od strony przedsiębiorcy? Przedstawiciel firmy może to robić z poziomu Google Moja Firma. Podstawową funkcją profilu firmy jest możliwość udzielania odpowiedzi zarówno na pozytywne, jak i negatywne komentarze. Opieka nad PR-em firmy często leży w gestii firm zajmujących się pozycjonowaniem wizytówek, takich jak opinie.pro.

W przypadku otrzymania pozytywnej opinii zwykle wystarczy podziękować. Negatywnych opinii też nie zostawia się samych sobie. Możesz na nie odpowiedzieć lub zgłosić je do usunięcia. Nie traktuj jednak każdego komentarza wyrażającego niezadowolenie jako hejt. Jeśli klient ma rację, postaraj się skontaktować z nim i załatwić sprawę. Możliwe, że sam zechce usunąć swoją opinię.

Korzyści z czytania i odpowiadania na opinie w Google

Opinie w Google to skarbnica wiedzy. Dzięki nim możesz zauważyć to, czego często nie powiedzą Tobie pracownicy. Komentarze umieszczane w profilu Twojej firmy pozwalają też na pozycjonowanie strony i dotarcie do większej ilości klientów. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na ten temat, to zapraszamy do zapoznania się ze stroną https://opinie.pro/pozycjonowanie-wizytowki/.

--- Artykuł sponsorowany ---


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama